Alcor | Mosty
Przy tak wielkich konstrukcjach położonych w mało dostępnych miejscach technologie ułatwiające czyszczenie powierzchni i proces malowania przy jednoczesnym wydłużeniu żywotności nowej powłoki są nie do przecenienia.
23491
page-template-default,page,page-id-23491,page-child,parent-pageid-22964,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.7.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Mosty

PROBLEM:

Zabezpieczanie antykorozyjne mostów to niezwykle skomplikowany, czasochłonny i drogi proces. Sposób przygotowania powierzchni, ilość niezbędnych warstw, warunki środowiskowe – to wszystko powoduje lawinowy przyrost kosztów inwestycji, a także wydłużenie czasu jej trwania, co w niektórych przypadkach może się okazać problemem nie do rozwiązania przy systemach tradycyjnych.

ROZWIĄZANIE:

Już od kilkudziesięciu lat na świecie i kilkunastu w Polsce obiekty mostowe są coraz częściej zabezpieczane antykorozyjnie przy użyciu powłoki Noxyde.

Połączenie nieosiągalnej dla innych systemów trwałości powłoki z uproszczoną procedurą przygotowania powierzchni i aplikacji czyni z Noxyde najlepszy system dla zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowych pracujących w najcięższych warunkach.

 IMG_9772
antykorozyjne1

Niesamowita ochrona antykorozyjna przy mniejszych nakładach pracy!

NOXYDE® jest łatwym w użyciu produktem przeznaczonym do długotrwałej ochrony antykorozyjnej metalowych powierzchni. Unikalna elastyczna formuła zapewnia ochronę antykorozyjną przy minimalnym przygotowaniu powierzchni. Noxyde nie wymaga piaskowania!

Noxydacja zapewnia ochronę przed działaniem czynników atmosferycznych oraz wielu chemikaliów w atmosferze przemysłowej, morskiej i nadmorskiej. System może być stosowany na powierzchniach typu D narażonych na okresowy wpływ soli zimowego utrzymania dróg oraz uszkodzenia mechaniczne (powierzchnie konstrukcji znajdujące się w pobliżu jezdni drogowych, urządzeń odwadniających oraz urządzeń dylatacyjnych) określone w zaleceniach IBDiM Nr Z/98-03-004 w środowisku do C5-I/M, opisanym w PN-EN ISO 12944: 2001.

Noxydację zaleca się do stosowania także w sytuacjach, gdy nie można w pełni oczyścić podłoża. Szczególnie węzły konstrukcyjne z uwięzionymi w nich produktami korozji będą skutecznie chronione tylko przez szczelne „owinięcie” ich gumopodobną powłoką NOXYDE.

Powłoka przeciwrdzewna oparta jest na zdyspergowanych w wodzie polimerach akrylowych. Tworzy ciągłe, antykorozyjne i wodoodporne nawierzchnie o elastyczności do 200%, które mogą być nakładane bezpośrednio na oczyszczone podłoża lub dobrze przylegające stare powłoki malarskie a także wysezonowane powierzchnie ocynkowane.

NOXYDE Łączy wszystkie te cechy!

Elastyczność Chroni przed pękaniem i łuszczeniem się
Doskonała przyczepność Zapobiega rozprzestrzenianiu się rdzy
Wodoodporność Nie przepuszcza wilgoci
Doskonałe krycie krawędzi Chroni obszary szczególnie narażone na korozje
Pigmenty antykorozyjne Dodatkowa ochrona antykorozyjna
Minimalne przygotowanie powierzchni Redukuje koszty inwestycji

antykorozyjne52

Farba NOXYDE i wykonane nią powłoki zostały wszechstronnie przebadane przez wiele autoryzowanych laboratoriów oraz innych instytucji certyfikujących na całym świecie i uzyskała szereg aprobat i autoryzacji.

Wyniki testów

Komora wilgotnościowa (DIN 50017) Brak rdzy, brak rozpływającej się rdzy – 40 dni
Test Kesternicha (ISO-6989-85) Brak zmian korozyjnych lub degradacji powłoki na próbkach porysowanych i nie porysowanych – 56 dni
Komora solna (ISO-7253-84) Brak zmian koloru lub wyglądu po ekspozycji na próbkach porysowanych i nie porysowanych – 56 dni
Przyczepność (ISO-2409-72) 3,0 – 6,0 Mpa, czas schnięcia – co najmniej 10 dni
Test odporności na promieniowanie słoneczne (ISO-4892-1981/E) brak korozji podpowłokowej na próbkach porysowanych – 1000 godzin
Czas wysychania po 56 dniach zanurzenia 32 godz.
Odporność na uderzenie (PN-54/C-81526) Niewidoczne uszkodzenia mechaniczne pod wpływem ciężaru 1 kg zrzuconego na płytkę testową z wysokości max. 50 cm
Odporność na pękanie (PN-65/C-81517) Minimalny ciężar powodujący równomierne pęknięcia = 550-600g.
Test Ericsena na tłoczenie (DIN 53156) głębokość tłoczenia 11 mm bez przerwania powłoki
Klasyfikacja pożarowa (NF.P.92-507) Klasyfikacja M1
Toksyczność dymu (AFNOR F 16-101) Klasyfikacja F2

Most nad cieśniną morską w Danii

Most kolejowy na rzece Warcie

Most kolejowy na rzece Osłobodze

Most kolejowy w Krapkowicach

Wiadukt kolejowy w Opolu

Dokumentacja i certyfikaty
IMG_9771
Karta informacji technicznej Noxyde
 C5-I
 C5-M
 Badania powłoki
 Dane do SIWZ – nowa konstrukcja *
 Dane do SIWZ – renowacja *
 Przykładowe SST *
 Opis wykonanej inwestycji w Danii

* Dokumentacja przykładowa. Zanim dołączysz do projektu skonsultuj się z nami.